JAK PODPOŘIT SPOLEČNOU VĚC
KANDIDATURU TÁNI FISCHEROVÉ NA PREZIDENTKU ČR
( JPSV - maxi - verze 01 / 2012)
Motto :
Všichni na jednom jevišti velikého světa stojíme, a cokoliv se tu koná, všech se týče",Citát myšlenky J.A.Komenského z díla "Jedno potřebné"(letos je rok 416 výročí od narození (28.3.1592-15.11.1670)
"NECHŤ VŠECHNO VOLNĚ PLYNE, NECHŤ JE NÁSILÍ VZDÁLENO VĚCEM !"
"SVĚTLO MÁ MOC ZAHNAT TMU, NE NAOPAK.
KDEKOLI TOTIŽ VZCHÁZÍ SVĚTLO, TAM TMA BRZY BUĎ ŘÍDNE
NEBO MIZÍ. A NAOPAK TMA NEMÁ SIL, ABY ODSTRANILA SVĚTLO."
J.A.Komenský
MY MUSÍME BÝT TOU ZMĚNOU, KTEROU SI PŘEJEME VIDĚT VE SVĚTĚ KOLEM NÁS"
Mahatma Gandhi
Nemusíme již volit mezi menším a větším zlem
Volme dobro!
Co chceme od prezidenta?
* Osobní integritu a pevnost
* Prezidentem pro všechny
* Moudrost a duchovní „přesah“
* Ochotu sloužit výhradně zájmům země a lidu
Takovým kandidátem na prezidenta je paní Táňa Fischerová.
Právě teď se připravujeme na první kolo prezidentských voleb. Nevěříte?
Táňa Fischerová je na " startovní čáře"
prvního kola prezidentských voleb
mezi kandidáty.
Získala
72 610 potřebných podpisů
z 80 000 došlých.
(z toho Strana zelených sesbírala 4000 podpisů)
Pokud ji i nadále podpoříme my, občané,
má šanci uspět i v prvním kole prezidentské volby!
************************************************************
Jak podpořit její kandidaturu?
Jednotlivé FORMY PODPORY jsou rozděleny podle náročnosti:
· Nejméně náročný a přesto velmi užitečný způsob pomoci
(vyžaduje ochotu pomoci a odhodlání spolupracovat pro společnou věc)
· Náročnější forma pomoci vyžadující větší nároky
(např. zaškolení, živnostenské oprávnění, prostor apod.)
· Velmi zodpovědné formy pomoci
(vyžadující např. organizační schopnosti, specializaci, týmovou spolupráci apod.)
JAK PODPOŘIT JEJÍ KANDIDATURU?
1. Činnosti v místě a nejbližším okolí
· * šíření informací o kandidatuře přátelům a známým
·
· * nabízení petice k podpisu ve svém okolí
· · * tisk a kopírování propagačních materiálů ( letáků , plakátů, atp.) z
http://prezidentkatf.cz/jak-se-zapojit/materialy-ke-stazeni-a-sireni
· * vhazování našich letáků a petice do poštovních schránek sousedům
· * vyvěšení propagačního plakátu na veřejně přístupných nástěnkách
·
* propagace na internetu – kromě sociálních sítí můžete pomoci emailem známým
* umístěním bannerů na své stránky, a dalších stažených podkladů, atd.
viz http://prezidentkatf.cz/jak-se-zapojit/materialy-ke-stazeni-a-sireni
·
· * poslat libovolnou finanční částku ( maximálně 10 000,-Kč)- dar na
transparentní volební účet číslo 2000325648/2010
Je to činnost, kterou si můžete svobodně plánovat sami.
2. Výpomoc na stánku
Výpomoc na kontaktním stánku na vybraných místech.
Činnost spočívá v nabízení propagačních materiálů. Vzhledem k účinné propagaci stačí pouze stát na
místě a podávat materiály (materiály viz http://prezidentkatf.cz/jak-se-zapojit/materialy-ke-stazeni-a-sireni )
Tato činnost je tedy vhodná i pro uzavřenější a méně komunikativnější jedince.
Na stánku budete vždy ve třech, takže jde spíše o asistenci, která je ovšem potřebná.
Tato činnost vyžaduje 2-3 hodiny, ale i méně.
Je možné domluvit se na jakýkoliv všední den a dobu.
Je to činnost, kterou si můžete svobodně plánovat sami.
3. Správce Informačního bodu s občasným dohledem
Nenáročnou formou pomoci je zajištění a umístění propagačních materiálů v nějakém místě,
kde se lidé scházejí (restaurace, kadeřnictví, obchod, atp.).
Nejčastěji půjde o prostory typu „čekárna“ (např. při lékařské ordinaci, autobusové či
železniční stanici) nebo jiné veřejné prostory s možností sezení.
Materiály jsou umístěny na stolku nebo jiném volně dostupném místě.
Může jít i o fitcentrum nebo poskytovatele jiných služeb např. potřebných pro zdravý životní
styl nebo prodejnu zdravé výživy či prodejnu jiných potřeb.
Správce provádí občasnou kontrolu Informačního bodu (nejméně třikrát týdně, jinak dle
potřeby), za účelem sebrání petic a doplnění letáků.
Má ústní nebo písemnou dohodu s provozovatelem prostoru, ve kterém se Informační bod
nalézá.
4. Správce Informačního bodu se stálým dohledem
Může jít o stejné prostory jako u bodu 3, v nichž provozovatel sám vykonává dohled nebo
pověří své pracovníky stálým dohledem a je ochoten příchozím.aktivně nabízet propagační
materiály (podepisování petice)
Správce je sám provozovatelem nebo má ústní či písemnou dohodu s provozovatelem
prostoru, ve kterém se Informační bod nalézá.
5. Koordinátor
Koordinátor je role, která již vyžaduje delší časové nasazení a vyžaduje základní
organizační dovednosti.
Tím, že se stanete koordinátorem, můžete realizovat své nápady s podporou nadšeného
týmu.
Koordinovat a organizovat můžete kontaktní stánek, případně další aktivity (koncert,
happening, diskusi - zkrátka meze jsou pouze ve Vašich schopnostech a představách.
6. Člen / náhradník okrskové volební komise- podpora ve formě občanského dohledu nad průběhem prezidentských
voleb
Táňa Fischerová jako kandidátka na prezidentku České republiky má jedinečnou možnost
přispět k regulérnosti voleb tím, že nominuje do volebních komisí lidi napříč republikou i
společností.
Podrobnosti jsou uvedeny zde: http://prezidentkatf.cz/jak-se-zapojit/volebni-komise
Číselník obcí a volebních okrsků naleznete zde: http://www.volby.cz/pls/ps2010/ps81?xjazyk=CZ
Struktura požadovaných informací pro delegování členů do okrskových volebních komisí:
- Jméno a příjmení:
- Datum narození:
- Adresa trvalého pobytu
- Zdravotní pojišťovna:
- Delegace požadována do volební komise č. ...
plus adresa místa volební místnosti:
- Telefon:
- Adresa příslušného obecního nebo městského úřadu, na jehož území okrsek leží:
Nejpraktičtější je, když je člověk členem v okrskové volební komisi v místě svého trvalého bydliště, tedy tam, kam chodí i sám volit. Tím pádem může pohodlně volit a nemusí si nechat vystavovat volební průkaz pro potřebu volit v jiném než svém domácím okrsku. Toto vystavení volebního průkazu je dost administrativně náročné, nelze ho totiž vyřídit přes internet. Občan musí na svou místně příslušnou matriku, a tam podá žádost. Poté si tam jde průkaz vyzvednout (trvá to cca 15 dní, zákon stanovuje, že tyto průkazy jsou vydávány nejdříve od 29. 12. 2012 a nejdéle do 4. ledna 2013). Je také velkou výhodou, že v komisi podle svého bydliště zná poměrně hodně lidí ze svého okolí, kteří tam přicházejí volit. Je to tedy i o důvěře.
V případě Vašeho zájmu o nominování do volební komise ve vašem volebním okrsku napište požadované informace k delegování členů do okrskové volební komise v místě vašeho trvalého bydliště do 7.12.2012 na následující email: volebnikomise@prezidentkatf.cz
Pokud jste již byli delegováni, řiďte se pokyny vydanými k volbám na MV: www.mvcr.cz
MZV: www.mzv.cz
7. Profesionál v oboru výpočetní techniky a IT - podpora při tvorbě a obsluze webových stránek, facebooku,
databáze buněk naděje, databáze dobrovolníků
Pokud profesionálně ovládáte činnosti oboru výpočetní techniky můžete nám pomoci při
tvorbě webových stránek, databází, webinářů atp.
8. Umělec - podpora umělecká a intelektuální
Pokud máte texty hodící se k našemu tématu, můžeme je umístit na web nebo na letáky.
Stejně tak i s uměleckými díly, která můžeme vystavit na stránkách, plakátech a časem i na
výstavě věnované tomuto tématu.
Tím nabízíme možnost seznámit širokou veřejnost s vaší tvorbou a zároveň prospějete k
propagaci naší iniciativy
9. Výtvarník - podpora při návrhu, zhotovování a výrobě propagačních materiálů
Pokud jste technicky či výtvarně zdatní, můžete nám pomoci při tvorbě
: letáků, plakátů, piket, placek a transparentů k podpoře kandidatury.
10. Sponzor - podpora při sponzorování kampaně k podpoře kandidatury TF na prezidentku
Tuto formu podpory je třeba rozšířit co nejvíce jelikož kampaň je extrémně finančně
náročná.
Většina sdělovacích prostředků je zaměřena proti nám. Proto musíme hledat vlastní cesty k
oslovení občanů i sponzorů.
* úhradou nákladů na tisk letáků a jiných propagačních materiálů, jak je již uvedeno výše.
* úhradou pořízení informačního bodu= stánku ( případně dalších kontaktních a
informačních míst), které jsou základním článkem kampaně. Jsou nezbytné ke komunikaci
občany a získávaní podpory ke zvolení TF na veřejnosti
* financovat propagační kampaň (inzerci) v městských hromadných dopravních
prostředcích, v tisku, a cokoliv dalšího, co Vás napadne.
* poslat finanční částku ( maximálně 10 000,-Kč) – dar na transparentní volební
účet číslo 2000325648/2010
Účet je transparentní, abyste měli přehled jak se s Vašimi příspěvky zachází - kdykoliv
se můžete na účet podívat na tomto odkazu:
www.fio.cz/scgi-bin/hermes/dz-transparent.cgi?ID_ucet=2000325648
Na webu www.prezidentka.cz bude k dispozici formulář darovací smlouvy, který vám
umožní odečíst dar ze základu daně a další dokumenty týkající se přijímání a rozdělování peněz.
Příspěvky budou použity pouze na hrazení důležitých nákladů, které se týkají aktivit spojených
s kampaní k podpoře kandidatury TF na prezidentku ČR. Převážnou část nákladů tvoří
na příklad: tisk a kopírování letáčků, plakátů, informačních materiálů, technické zajištění
demonstrací a konferencí (ozvučení, podium, pronájem prostor, apod.), pořízení petičních
stánků, výroba transparentů a rekvizit, správa domény a webhosting, posílání dopisů, právní
služby a mnoho dalších drobných věcí.
* pomoci se získáváním dalších sponzorů . Může se jednat o získávání darů jak od
jednotlivců, tak i podniků a firem. Pokud máte zkušenost se získáváním peněz na
činnost a grantovou politikou (psaní projektů a žádostí o grant), uvítáme Vaši pomoc.
Takto získané peníze přinášejí dvojí užitek:
a) finanční užitek – přinášejí možnost fungování Buněk naděje, nezávislost, pocit jistoty a lepší
soustředění na práci, paradoxně i snadnější získávání dalších peněz od nadací a fondů.
b) organizační užitek - přinášejí ověření popularity našeho programu, rozšiřování členské základny
dobrovolníků, Buněk naděje a sympatizantů a žádoucí publicitu.
11. Konzultant - podpora ve formě konzultací v oborech právním, propagace a marketingu,
výpočetní techniky i IT , pedagogiky a dalších
* Pokud máte příslušnou právní kvalifikaci a jste v oboru zdatní,
můžete nám pomoci při tvorbě stížností, podání, atp.
* Pokud ovládáte činnosti oboru propagace a marketingu,
můžete nám pomoci při tvorbě příslušných koncepcí, atp.
* Pokud ovládáte činnosti oboru výpočetní techniky můžete nám pomoci
při tvorbě webových stránek, databází, webinářů. atp.
* Pokud máte příslušnou pedagogickou kvalifikaci a jste v oboru zdatní,
můžete nám pomoci při tvorbě výukových programů pro členy buněk naděje.
**************************************************************************************************
Podpůrné činnosti můžete dělat samostatně či ve spolupráci s námi.
Pokud máte jakýkoliv nápad jak podporu vylepšit, sdělte ho prosím na email info@rozkvet.cz
Určitě na něj odpovíme a budeme se mu věnovat.
*********************************POZOR********************!!!!!!!!!!!!!!
V SOUČASNÉ DOBĚ JE VE VÝSTAVBĚ NOVÁ WEBOVÁ STRÁNKA UMOŽŇUJÍCÍ
REGISTRACI, EVIDENCI, KOMUNIKACI DOBROVOLNÍKŮ A BUNĚK NADĚJE.
JAKMILE BUDE ZPROVOZNĚNA BUDOU VŠECHNY DOŠLÉ REGISTRACE DOBROVOLNÍKŮ
ZASLANÉ PROSTŘEDNICTVÍM WEBU HTTP://ROZKVĚT.CZ PŘEVEDENY NA NOVÝ WEB.
MÁTE VYBRÁNO?
Jakmile jste si svobodně vybral/-la pro vás vhodnou formu podpory podle vašich časových, finančních, organizačních
a odborných možností a znalostí a chcete jako dobrovolník/-ce spolupracovat,
SDĚLTE INFORMACI o vašem rozhodnutí VYPLNĚNÍM A ZASLÁNÍM FORMULÁŘE:
"PŘIHLÁŠKA DOBROVOLNICE / -ÍKA k podpoře kandidatury Táni Fischerové"
DĚKUJI ZA VÁŠ AKTIVNÍ DEMOKRATICKÝ OBČANSKÝ POSTOJ
A TĚŠÍM SE NA SPOLUPRÁCI
VŠE NEJLEPŠÍ VŠEM !
přeje
Ruda Vondřich V Praze,18.12.2012
PS: Verze metodiky JAK PODPOŘIT SPOLEČNOU VĚC ( JPSV- maxi - verze 01 / 2012)
je verzí Metodiky JPSV z roku 2007)
home | o nás | program | archiv | kontakt | novinky | příležitosti | obchod/shop
© 2012 HARMONIE SE ČTYŘLÍSTKEM, všechna práva vyhrazena